noodlescc.tumblr.com/post/161666293034/noodles-sorbet-colors-as-has-been-requested

 

sorbets remix— Noodles Sorbet Colors  As has been requested...

Noodles Sorbet Colors  As has been requested several times, I am finally uploading my actions for my palette! The .rar file includes a few fancy swatch layouts like the one pictures above, photoshop actions for all 64 colors, a paint.net palette for recol

noodlescc.tumblr.com

 

 

스튜디오에서 마우스 오른쪽 클릭하면 스포이드 나오는거 첨 알았네요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
아이템 며칠만 늦게 만들껄 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
왜 부지런했니 엊그제의 나야 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

64색 리컬러 팔레트 색상표, 포토샵 액션, 심즈4 스튜디오 강좌가 들어있어요

 

심즈4 제작 팁 강좌

반응형